Rabu, 2 April 2014

Ostematrix (supplement yang tinggi dengan kalsium)

Bismillahirrahmanirrahim.

Apa khabar semua? Sihat? Di sini ada berita gembira buat pengguna-pengguna shaklee dan juga yang belum pernah menggunakannya. Bulan April ini, pihak shaklee buat promosi untuk produk Ostematrix dengan pembelian 6botol percuma 1. Wah!!! berbaloi-baloi.Sebelum mengetahui dengan lebih lanjut produk ini. Mari lihat beberapa perkara yang boleh kita kongsi bersama.


Promosi ostematrix

Apa yang menyebabkan kita perlu ambil supplemen ini (ostematrix)?

Setiap hari kita bekerja tidak kira suri rumah sekalipun, kita sentiasa menggunakan kudrat kita, betul x???. Bagi Atie sebagai surirumah, setiap hari pasti akan melakukan kerja rumah seperti mengemas rumah, jaga, anak2, jemur kain, masak dll. Nak cakap penatnya memangla x terkata. bangun jer tidur ada keje menanti sehingga nak lelapkan mata. Hbs lenguh2 badan, lagi2 ada anak kecik Qaireen Raihanah. Tapi xmo merungut ini amanah Allah bagi. syukur sangat. Kat luar sana betapa ramainya ibubapa yang menantikan kehadiran cahayamata.

Qaireen Raihanah

Kadang-kadang tu kite terpaksa angkat benda2 berat yang menyebabkan selalu sakit2 belakang. Atie pasti, mesti ramai ibu-ibu diluar sana akan merasa perkara yang sama.betul kan??Tapi insyaallah itu semua pasti dapat pahala bila kita niat ikhlas. Jadi, dengan keletihan yang teramat pasti akan menjejaskan kesihatan kita, malah mungkin anak2 akan dapat effectnya sedikit. Oleh sebab itu kesihatan dan kesakitan kita perlu jaga dalam membesarkan anak2. Terutamanya tulang-tulang kita yang sentiasa menjadi tonggak kepada kudrat kita. Kesian tubuh kita, yang selalu di gunakan kepada tahap maksimum. Untuk tulang kita, kalsium sangat penting bagi mendapatkan tulang yang kuat dan lasak..Sebab itu Atie memilih Ostematrix sebagai supplemen bagi meningkatkan kandungan kalsium pada tulang.


Bahayanya kurang kalsium dalam badan

Bahaya tau bila kalsium kurang dalam badan. Dr Rudy Wibowo menyatakan terdapat 200 penyakit disebabkan kurangnya kalsium dalam badan. Contohnya kanser payudara, diceritakan seorang pesakit datang berjumpa dengan Dr David, Dr david mengatakan bahawa kekurangan kalsium juga menyebabkan kanser payudara berlaku. Dr David telah mengesyorkan pengambilan kalsium setiap hari bagi memulihkan kanser tersebut. Dipendekkan cerita pesakit tersebut telah sembuh sepenuhnya.

Sakit jantung (gambar hiasan)

Seorang pesakit lagi menghidapi sakit jantung, baru berjalan 100meter dah termengah2. Dr David mengesyorkannya mengambil Kalsium setiap hari berserta makan tambahan yang lain.Ternyata sakit jatungnya telah pulih selapas 6 bulan. Bila dengar cerita mcm ni takut pulak bila kalsim kurang. Kita makan setiap hari selalu x endah pun berkenaan nutrisi yang terdapat dalam makanan tersebut. Entah cukup ke x kalsium kita ambik setiap hari. Dr Rudy bagitau, kita makan 4x seharipun paling banyak kalsium yang ada hanya 250mg/hari. Dalam produk Ostematrix kandungan kalsiumnya sangat tinggi seperti dalam gambar di bawah.

 Sebiji ostematrix = 1gelas susu = 80 biji badam

Perbezaan Shaklee

Kalsium yg isinya paling seimbang memastikan kadar penyerapannya adalah 99%. Formulanya unik,diperbuat dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati, mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan Vitamen D, Zinc, Kuprum, manganes dan boron. Nutrien-nutrien ini perlu diambil bersama-sama untuk penyerapan oleh tubuhdan menghalang endapan sesetengah mineral. Kajian telah membuktikan supplemen kalsium akan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan



Apa kelebihan-kelebihan utama Ostematrix?

  • sudah pastinya ia dapat menguatkan tulang-kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi, sistem saraf, merawat tulang retak
  • Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas 
  • Meringankan stress
  • Memperbaiki masalah haid
  • Pengalkalian tubuh
  • Memperbaiki hiperaktif perut dan sakit gastrik
  • Mengandungi vitamin D bagi merawat penyakit "rickets". Baik untuk individu berumur 55 tahun, wanita hamil dan kanak-kanak.
  • Mengandungi Magnesium bagi membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengcutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus.
  • Mengandungi Zinc, boron, manganes dan kuprum bagi memelihara metabolism kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yg diperlukan untuk membaiki tulang.

 Penjimatan Berganda dalam bulan April

Atie dah cakap kat atas atas tadi, bulan April ada promosi beli 6 percuma 1. Sangat berbaloi-baloi. Bagi yang bukan ahli atau belum menjadi ahli, harga nya RM366 iaitu penjimatan sebanyak RM61. Tapi yang sudah menjadi ahli, harganya lagi super duper murah. Untuk mendapatkan produk ini dengan harga ahli boleh hubungi atie bagi menjadi ahli sepanjang hayat dan boleh mendapatkan banyak lagi faedah-faedah yang lain.

Peluang menjana pendapatan

Bagi yang x tahu, sebenarnya, apabila anda dah jadi ahli, secara automatik anda menjadi pengedar shaklee yang sah. Dari sini anda boleh menjana pendapatan hanya di rumah anda. Anda mungkin x pernah berbisnes sebelum ini. Tapi jangan risau, Atie boleh membantu anda untuk berbisnes kecil-kecilan. Hanya duduk di rumah dan membesarkan anak2 di depan mata sahaja anda boleh dapat income. dengan RM75 yuran ahli sepanjang hayat bakal menggubah hidup anda. Anda buat, anda rajin anda yang dapat. Tapi yang penting, berbisnes dengan ikhlas dan niat yang betul kerana Allah s.w.t. jangan segan untuk hubungi atie.


 
Anda perlu memastikan kandungan kalsium pada tubuh anda mencukupi. Mencari supplemen yang mempunyai kalsium yang tinggi ostematrix lah jawapnya. Dan, bagi yang tidak gemar minum susu kalsium tinggi, ostematrix lah penggantinya. Cepat dapatkan Ostematrix anda. Jadikan diri anda lebih sihat bagi menjadi ibu/ suami/ pekerja/ bos/ anak/dll yang terHEBAT!


Untuk info dan order serta ingin menjadi ahli/pengedar sila hubungi:

Fatihah Mohd Sa'adi (Facebook)
sms/whatspp: 013-3737961











Tiada ulasan:

Catat Ulasan